9 Ocak 2012 Pazartesi

Bebeklere keçe ayakkabı yapımı (fotoğraflı)


Bu cici ve sıcacık keçe patik mi desem, papuçmu desem ayakkabı mı desem artık neyse yapması çok kolay, yapımını adım adım anlatmış tasarımcısı, ben böyle aşama aşama anlatan blogları çok seviyorum, bencillikleri yok paylaşmayı seviyorlar malesefki bu bizim türk bloglarında fazla yok, bundan sonra bizim bloglarımızda da tasarımlarını adım adım yayınlayan arkadaşlarımızında yayınlarına yer vermek istiyorum.
Şimdi geçelim bu güzel ayakkabılara,



İşte kalıplarımız bu şekilde keçelerimizi kesiyoruz.


Toplu iğne yardımı ile taban ve üst saya kısmını birleştiriyoruz.


Ön iki ucu biribirin üzerine koyuyoruz burda iki eşit birleşme yerine dikkat edin birinin sağ üstte, diğerinin sol üste olacak şekilde yerleştirin.



Toplu iğnelerle birleştirdikten sonra battaniye dikişi dediğimiz dikişle tüm kenarlarını dikin.



üst kısmın fazla açılıp yayılmaması için küçük bir lastik dikelim, dikerken çapraz dikiş yapalım ki üst kısımdada kötü bir görüntü oluşmasın.

Kaynak

işte bitti.

Sizinde ürettiğiniz tasarımlarınız varsa, ve yapımını adım adım anlattıysanız lütfen bana yorum bırakın yayınlayalım.

15 yorum:

  1. eee kolaymış bunu yapmak... İş bu kadar küçük ayaklı cüceler bulmaya kalsın:))

    YanıtlaSil
  2. :) oda olur inşallah :)

    YanıtlaSil
  3. Çok kolaymış bunun yapımı, çokta güzeller :)

    YanıtlaSil
  4. aslı kolay olan şeyleri bende çok seviyorum, sıkıntı olmamalı :)

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar güzel olmuş çok beğendim :))

    YanıtlaSil
  6. en makbul yazı çeşidi işte bu detaylı anlatımlı paylaşımlar. Tasarlayanın da senin de emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. aman da aman ne şirin patik olmuşlar,şeker niyetine,sitenii çok beğendim,emeklerinize sağlık,sevgiler

    YanıtlaSil
  8. çok güzel anlatım çok şekerler ellerınıze sağlık

    YanıtlaSil
  9. Patikler de anlatımın da çok güzel olmuş arkadaşım sağol, biz bunların 2 cm likleri bebek şekeri olarak yaptık çok sevimli oldular :)) Bakınız: Patik

    YanıtlaSil
  10. İnanılmaz şeker olmuşlar ;)
    Bende tamda bugun keceden toka yapmıştım.
    http://blog.fotografikhatiralar.com/2012/02/18/keceden-cicek-yapimi/
    Tabıı senınkının yanında benımkı cok basıt kalır.

    Bebek fotografları cekıyorum o nedenle hep farklı aksesuarlar kullanmak cok daha ıyı oluyor.
    Umarım becerebılırım.
    Deneyecegım ;)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. ayrıntılı açıklama için çok teşekkürler...Harika görünüyorlar.Üzerinde çok düşündüğüm kızımın performans ödevi için harika bir çözüm...:)böyle güzel paylaşımlarınızın devamı dileğiyle..Saygılar...

    YanıtlaSil
  12. I rеad this post fully about thе differenсe of moѕt
    recent and precеding technologies, it's remarkable article.

    Review my weblog ... http://www.facebook.com/

    YanıtlaSil
  13. Ben de yapmaya çalışıcam

    YanıtlaSil
  14. Ben de yapmaya çalışıcam

    YanıtlaSil
  15. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınızı esirgemeyin